Sayfalar

26 Ağustos 2012 Pazar

Evliliği kurtarma formülü kitabı nedir?


Evliliği kurtarma formülü kitabı;Herhangi bir psikolağa yada evlilik danışmanlarına gitmeden, evlilik sorunlarından kurtulmanın  formülünü gösteren ilişki rehberi bir e-kitaptır.
Eşinizden ayrılmanın boşanmanın ailenize ve size getireceği zararlardan uzaklaşmak, kocanızla yeniden güzel bir ilişkiye başlamak ve evliliğiniz kurtarmak istiyor, fakat nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız,evliliği kurtarma formülü kitabı ile bu işin sırrını öğrenebilirsiniz.

Kocanın kalbine gir kitabı oku

Eşinizi kendinize bağlamak ve evliliğinizi kurtarmak için en önemli olan şey, eşinizin bilinçaltını ele geçirerek onun psikolojisini etkileyebilmektir.
Evliliği kurtarma formülü kitabı ne anlatıyor?
Mesela siz çok güzel biri olsanız dahi, eşinizin bilinçaltı, yaşamış olduğunuz sorunlardan dolayı sizi çirkin görebilir veya ortalamanın altında sıradan bir dış görünüşe sahip olmanıza karşın eşinizin bilinç altında size karşı yer alan tutkusu sebebiyle sizi dünyanın en güzel kadını veya erkeği olarak görebilir.
İşte bu veya buna benzer pekçok formülü bu kitapta bulabilirsiniz.Ayrıca bu kitapla evliliğinizi kurtarmakla kalmayacak eşinizin size nasıl bağlandığına siz bile şaşıracaksınız.

Evliliği kurtarma formülü kitabında verilen bilgiler, evlilik danışmanlarının verdiği bilgilerle eş değerde olup, herkesin yararlanabilmesi için maddi olarak onların çok altında okuyucusuna sunulmuş.

Evliliği kurtarma formülü kitabının içeriğinde İlişki koçları tarafından pahalı seanslarda öğretilen gizli  bilgiler bulunmaktadır
“Evliliği kurtarma formülü kitabı bu bilgileri ve formülleri internet kullanıcılarına oldukça uygun bir ücret karşılığında sunmaktadır.
Böylece alt gelir düzeyindeki bir bayan bile,dışarıda pahalıya satılan bu bilgilere kolaylıkla sahip olabilmektedir.
Evliliği kurtarma formülü kitabı pdf formatında dijital bir e-kitap olduğundan dolayı saat gecenin 3ü bile olsa hemen bilgisayarınıza indirerek okumaya başlayabilirsiniz.
Evliliği Kurtarma Formülü Kitabı İndir

12 yorum:

  1. Merhaba ben bu yorumu yazma ihtiyacı hissttiğim Evliliği Kurtarma Formülü isimli kitabı bilgisayarıma indirip okumaya başladıktan sonra inanın hayatım değişti adeta bana mutlu evliliğin sırrını kulağıma fısıldadı resmen.İlk başlarda çok ön yargılıydım fakat kitabı okuyalı iki hafta oldu ve Eşimle gayet mutluyuz.Tabi yine var bir iki ufak sorunlar ama inanıyorum ki kitaptaki yöntemleri uyguladıkça Evliliğimizde hiç bir sorun kalmayacağına inancım sonsuz yani çekinmeden alın derim emin olun çok işe yarıyor.Sonuçta kaybedecek neyiniz var en azından denemeye dener sevgiler saygılar.

    YanıtlaSil
  2. ben bu kitabı merakımdan dolayı aldım ve okudum. Çok şükür benim eşimle bir problemim yok ama genede ne olur ne olmaz diye evlilik sorunları hakkında bilgim olsun diye alıp okudum.Kitabın içinde klasik şeyler var ama size kendinizi iyi hissettiriyor.Olaylara farklı açılardan bakmanızı sağlıyor.Yani evlilik sorunları olanlara bu kitabı okumalarını öneririm.Sadece bu kitabı değil diğer kişisel gelişim kitaplarınıda okuyun ayaklarınızın üstünde sağlam durmanızı sağlar ve böyle durumlar karşısında ne yapmanız gerektiğini bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. kitapla evlilikmi kurtulurmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapla elbette evlilik kurtulmaz.Kitaptaki formülleri uygulayarak evliliği kurtarmak mümkün olur :)

      Sil
    2. sizinkide yemek yapmak için yemek kitabına ne gerek var gibi olmuş :))

      Sil
  4. almakta çok tereddüt ediyorum sanki kandırmaca gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende önce senin gibi düşünüyordum fakat kaybedecek ne var topu topu kitap vereceği paradan başka.evliliği kurtarmak için ilişki terapistlerine vereceğim paranın yanında bu kitabın fiyatı devede kulak:) yeterki evliliğim kurtulsun.evliliğimikurtarmak artık bende mutlu olmak istiyorum yuvamda...

      Sil
  5. evliliği kurtarma formulu kitabını cep telefonuma indirebiliyor muyum acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cep telefonu ve tablete indirilerek okunabiliyor.bende telefonuma indirdim.

      Sil
  6. Telefona indirmek icin hangi programlar gerekiyor yardimci olur musunuz.video seklinde mi acaba.cunku video oynatilamiyor dosya gecersiz diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliği kurtarma formülü kitabı pdf formatında dijital bir e-kitap olduğu için kitabı okumak için,cihazınızda Adobe Reader proğramı olması gerekir.Pek çok cihazda bu proğram zaten vardır.Eğer yoksa ücretsiz olarak Buraya Tıklayarak saniyeler içinde indirip kurabilirsiniz.

      Sil
  7. evliliğim çok kötü bir haldeyken ne yapacağımı bilemiyordum sonradan intenette araştırma yaptım ve evliliği kurtarma formülü kitabı ile tanıştım hayatım 180 derece yön değiştirdi.Çok teşekkür ediyorum bu eğitimi hazırlayanlara. kitabın en iyi tarafı e-kitap olması ve hemen bilgisayar yada cep telefonuna hemen indirip okumaya ve uygulamaya başlanabilmesi.

    YanıtlaSil